Internet dog

Mitt internet bara slutade fungera..och jag gjorde verkligen ALLT för att få igång det..drog ur ALLA sladdar till routern och modemet över natten...återställde drivrutiner, tog bort brandväggar, uppdaterade AVG..allt allt allt.. men nä min dator fick ingen kontakt med leverantören typ.
Men efter 2 dagars krångel kom det igång av sig själv....

Idag kom jag på att det var ansiktsmålning på McD så jag rusade in i duschen och gjorde iordning alla fort som tusan för timmarna bara springer iväg.
Först köpte jag en top som jag funderat på över natten om detf var ett bra köp eller inte och jag kom fram till att jag skulle köpa den eftersom det bara fanns en kvar och jag skulle få ångest annars haha
Sen McD och ansiktsmålning..
Sen fick jag ett impulsryck och fixade tid hos frisören till barnen så dom klippte sig :)


2 glada tjejer målade till hundar..


Nyklippta..


Min guldklimp i sin snygga addidas dress....


Från igår...

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

va fina dom blev i håret :)



å snygging Angelo e cool i sin adidas dräkt :D

2010-05-29 @ 19:26:40
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0