RUBRIK?!


6 veckor


Angelo


Så kan man ju oxå sova om man vill haha :)

Idag blir en hemma dag..man får ha sånna ibland oxå :)
Igår var vi på lekplatsen..men Emelina och Tindra började bråka för mycket så vi gick hem till slut.
Och när barnen var på dagis så gick jag och lilleman till stan och köpte nya kläder till barnen...och den bodyn med rosa ränder följde med hem den oxå :) (bild nedan).


Emelina ska ju få en ny cykel när hon fyller år så Tindra får hennes gamla som aldrig rullats ute ens..men hon har växt ur den ändå.

Denna önskade hon sig:



Tindra får den lila/rosa med moln på som oxå e köpt där.


Oxå en present hon önskat sig..


Och denna...den jag pratade om innan :)

Svårare att köpa till Tindra..hon brukar ju alltid ärva Emelinas för små kläder, cyklar etc...

Nä nu ska jag slänga i en tvätt och vänta på att diskmaskinen ska bli klar...stekpannan som jag behöver ligger där i..smarta mig!

Hörs senare..kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0