Underbar dag (förutom regnet)...


Dagens outfit.. klänning gina tricot, leggings med nitar bikbok och en jacka kort, svart från lindex som ej e med på bilden. fråga mig ej va jag gör på bilden haha...


Från lillanovak



oxå från denna duktiga tjej!!

Är supernöjd med kläderna..kunde inte bli bättre.
Vill ni beställa något så kolla in hennes blogg!
Beställningar tas emot i mån av tid. Populärt med andra ord! :)


Idag var det "klippan joggen" på dagis vilket jag var där och kollade på såklart :)
Sen bar det av ner till stan för att möta en kompis och hennes dotter.
Inne på Lindex har dom ju sommarerbjudanden med 49.90 kr per plagg...kön var sjukt lång, folk var som irriterade gamar där inne....

Såg en kändis mamma där inne..ni vet friends Kim, hennes mamma Kicki var där...gissar att hon köpte kläder till sitt barnbarn :)
Hade henne som nattis fröken när jag var mindre så fick kims autograf ;)

Nu blir det städning och matlagning på schemat!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0