Tandläkaren

Kom nyss hem från tandläkaren, dom gjorde en undersökning bara. 3 tänder som skall lagas som jag redan visste om..jag känner direkt om jag har ett hål i en tand.
Familjerätten ringde mig igår, dom skulle ringa igen nästa vecka och boka in en tid.....roligt..
Angelo sitter och leker i babysittern och vi ska snart gå och hämta Emelina och Tindra från dagis.
Kl 14 idag istället för 15.30 för att jag fick ha dom extra tid där igår för ett ärende.

Haha var inne snabbt på ica och köpte mjölk..en av personalen började gulla lite med Angelo..och sen ville hon hålla honom..hon var helt till sig haha :)
Samma inne hos tandläkaren så ville en som satt i väntrummet ha han medans jag var inne hos tandläkaren..men så roligt ska vi inte ha det..tur hon hade en egen tandläkartid moahah :)
Och varje gång på bussen numera när jag ska betala så får jag alltid frågan" ungdom eller"? man bara ehhh nää vuxen men tack för komplimangen lixom...folk tror fortfarande att jag är 16-17 år...haha undra hur länge till dom ska tro det ...

Emelina har bestämt att vi ska till lekplatsen idag efter dagis..jag har ingen talan idag för jag har sagt varje gång att idag kan vi inte för vi ska hem och äta nu...tex..
så idag får jag gå med på det.

Jag ska försöka få med mig kameran dit och lägga upp bilderna sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hörru! Ungdom på bussen är upp till 25år!!:) Kram

2010-05-27 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0