Svar :)

hur gammal är du, EXAKT!?
-21 år, 11månader, 7dagar, 40 minuter och 32 sekunder :)
när diska du senast?
-Jag diskar inte, det är min diskmaskin som gör det ^^
när dusha du senast?
-Imorse kl 07.15 :)
hur många timmar sover du per natt?
-Beror på barnen men i snitt 7-8 timmar/natt.
kan du inte lägga in bara bilder på hur du gör iordning dig & barnen på morgonen?
-Jovisst kan jag det :)
hur ung är det yngsta ragg? ;)
-Ett år yngre än mig, vid den tidpunkten 18år.
hur ofta läser du min blogg? :D
- i snitt varannan dag för du uppdaterar segt :D
vad har du för sockar på dig? (a)
-Svarta hello kitty sockar..
Om du får en till dotter, vad ska hon hete då?
- Josline AnnaBelle
samma som ovan fast son?
- Får fundera på den frågan ett tag :)
vad skulle fu göra om ditt nästa barn är tvillingar?
- Be till gud att dom inte får kolik :) Tycker det e gulligt med tvillingar:)
vem e din bästa vän? :D
- Hemligt för den personen kommer inte så med i min blogg.
nu kommer jag inte på mer, haha :P



HAHAHAHA KOM PÅ EN TILL!!
blir du arg om jag säger att jag anmält dig till ensam mamma söker :$ haha
- Nej, för jag hämndanmäler dej till bonde söker fru ;)

Dessa frågon kom givetvis från beckah..ni kan se henne i bonde söker fru till hösten ^^ :D

Kommentarer
Postat av: beckah

HAHAHAHAHA BONDE SÖKER FRU JOVISST ;D

2010-05-07 @ 22:03:10
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0