Rubrik på nedanstående :)



Angelo har hittat leksakerna på baby gymmet, babysittern och i vagnen nu :)
Mycket spännande :) En liiiten stund iallafall haha

Idag har vi varit hos en kompis och hennes son, sen rusade vi hem då jag inte tagit med ersättning för två måltider, endast för en så hem och mata och sen till dagis.
Handlade imorse med och skickade iväg paket...as usual..

Nu äts det pannkakor och jag skall inte ljuga...JAG HAR TAGIT LIIIIITE SYLT.....:)

Snart blir det bort till kiosken och hämta ut två paket...undra vad det kan vara?! Det undrar jag med för jag har glömt! Haha

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tack för idag gumman :)

2010-05-11 @ 18:35:55
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

nej men självklart behöver du inte betala, annars hade jag bara kastat den sen - ingen mening att sälja och har ingen annan o ge den till :)

2010-05-11 @ 21:56:24
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0