Öronmottagningen...

Har varit på öronmottagningen på NÄL idag med lilleman för han passerade ju inte örontestet på BB.
Han passerade det inte denna gången heller tyvärr, så ett nytt test skall göras om några veckor.
Dom testade även trumhinnorna, varav den högra var bättre än den vänstra.
Orsaken kan vara fostervatten i innerörat...för han hör ju mig jättebra.

Sen har vi varit i stan och skickat iväg tradera paket, handlat..missade såklart det jag gick dit för (tvättmedel o sköljmedel) haha

Gick in på Lindex och köpte den där jackan med stjärnan på och dom blåa byxorna med stjärnor i strl 68 för dom i 56 e för små :( Men fleece jacka e ju ingen ide i 62 över sommaren så 68 till augusti, september e ju lite bättre.

Nu är kycklingen i ugnen och jag äter taccochips som bara den istället för sötsaker:)
Kanske lägger på mig några kilon så som jag äter...

Uppdaterar efter städningen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0