Nu skall här sys :)

Har kommit på några bra idèer nu så skall förverkliga dom tänkte jag:)
Fräsha färg kombinationer som lime/rosa , gul/rosa , grön/lila m.f
Nervikbara muddar så man kan välja lååånga (som jag föredrar) eller korta om man vill det.
Mycket stjärn mönster, hjärtan, djungeltyger m.m
Tänkte börja sy några par byxor och sen ge mig på matchande body/tröja :)
Även mössor, dregglisar, klänningar och bodysuits :)

Ska ner till tygaffären någon dag och införskaffa det som fattas och sen hör ni inte av mig på ett tag..haha skoja bara :) Lägger upp bilder på allt här sen..barnen får vara försökskaniner på kläderna :)

Nu kom jag på en idè till med hello kitty :)

Idag har jag smällt i mig godis som bara den medans jag får :)
Imorgon är det stopp på sockerätandet igen...tro det eller ej men jag sitter här med en vatten flaska istället för en cola just nu ;)
Budade just hem en skinnjacka och ett par stjärn jeans från Lindex shop online på tradera :)

Nu har jag saker att ordna så återkommer med ett roligare inlägg imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0