Nu e sommaren på G

Nu ..äntligen vågar jag tro på en sommar!!!
Trodde inte det var sant när jag kom utanför dörren och det var VARMT när jag hade byltat på ungarna varma jackor...typiskt
Well vi hämtade ut paketen..i know.. christmas in the air :) 
Sen träffade vi på Angelica i stan så hon följde med oss hem.
Vi lagade mat, färgade mitt hår svart och hennes rött...alltid skoj att testa på något nytt! (skojade för dom som ej fattade det ) :)

Var nere i kiosken och köpte cigg..nää inte till mig själv faktiskt! Går gärna ner dit och köper saker åt kompisar för killen i kiosken är ju inte ful direkt..:)

Nu var jag på väg att glömma..men i paketen fanns fljande:

- En biker skinn jacka till Emelina från Lindex (slutsåld)
- Ett par jeans med stjärnor från Lindex (slutsåld)
- Hello kitty stövlar
- En rosa fodralklänning till mig som satt supersnyggt..hade jag lagt ut bild på den så hade ni sprungit som idioter och letat efter en sån så jag låter bli och säger istället som det är..den är slutsåld! :) haha
- En bolero från gina tricot

Emelinas presenter är färdighandlade! Känns väldigt skönt att ha en sak mindre att tänka på!
Nu blir det min födelsedag och Angelos dop att fokusera på.

Ni får gärna fråga saker..jag svarar absolut på alla frågor men jag kanske inte går in i detaljer på vissa. Men jag kan tänka mig att en del av er sitter inne med frågor ;)

Sen undrar jag om det finns några mammor i närheten som vill ha en bloggträff med barnen?
Hade varit jätteroligt!
För er som har något på hjärtat som ni kanske inte vill ska synas i bloggen så är min mailadress  [email protected]




Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vadå bloggträff? :p

2010-05-15 @ 08:17:53
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

aah så som jag brukar ha ibland hemma :)

2010-05-15 @ 15:23:57
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0