Någon som känner igen detta?

Tindra har sen hon var liten inte haft någon balans..nu snackar jag alltså noll komma noll.
Ute måste hon hålla i min hand eller i vagnen annars trillar hon varannan meter typ. Inne kan inte jag gå och hålla i henne så hon ramlar, snubblar, går in i saker, ramlar ner från saker heeela tiden.
Tycker synd om henne..men vad e nu detta? Har hon verkligen inget balans sinne :S
Ringde bvc iallafall då det blivit värre så hon ska på en läkarundersökning den 3e juni.

Sen fick jag höra från dagis imorse att hon inte har någon mättnadskänsla alls, hon äter flera potioner sen får dom stoppa henne.
Samma sak händer hemma..Tindra får större potioner än Emelina men ändå vill hon ha mer och mer....
Men det tyckte bvc inte var någon fara med..bara hon inte äter mer än 2 potioner...då snackar vi normala potioner givetvis.


Idag eller a imorse har vi gått ner till stan...köpt den bodyn+byxorna med stjärnor på från parvel, lilleman var hungrig så vi gick till mc donalds för att värma ersättningen och jag smällde i mig en meny när jag ändå var där...för det är inte så högt priotriterat för min del att äta frukost hemma...barnen äter medans jag grejar med annat..sen hinner jag liksom inte. Eller a prioriterar inte iallafall haha :)
Sen hämtade vi ut två paket från som innehöll en villervalla dräkt och ett regnställ med bamse till Emelina.
När jag kom hem och kollade min mail hade givetvis 2 paket till kommit..men orka gå ner igen liksom...tar det imorgon...
Skickade iväg lite tradera paket oxå.

Nu skall här pluggas lite, Angelo grejar för fullt med leksakerna i babysittern..fast han är lite snabb andad och det betyder att han snart blir lite missnöjd haha...det är det som är så roligt med bebisar...först andas dom fortare och fortare sen hör man ett litet pip...underläppen hänger sådär gulligt...tyst en liten stund och sedan ett gallskrik haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0