Makeup i bilder...

Så här kan det se ut när jag sminkar mig till vardags....


Helt osminkad....(anledningen till varför jag sminkar mig) hahah :)


Foundation...


Puder...


Rouge...


Kajal..


Mascara, kajal under och ögonbrynspenna..


Lipliner och läppglans...finish!


Och detta är vad jag använder...haha det trodde ni inte va?!

Jag kollade upp igår vad jag behöver göra för att få ordning på mitt slitna hår hos frisören...
han tyckte det skulle toppas en bra bit, blondera utväxten samt topparna för att få en fräsh look..och använda ett bättre värme skydd... Ska gå och fixa det någon dag...

Alltså varför..VARFÖR vann inte Azerbajdzjan iställer för tyskland?
Här har ni låten som BORDE ha vunnit..  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0