Lördag

Min son ville bestämt inte ha sov morgon av någon anledning..och jag var helt slut i princip eftersom jag fått hålla kolla på Tindra hela natten.
Hon fick världens host attack igår..och jag fattade först inte att det var hon..det lät så långt bort som om det vore grannen eller något. Sen hör jag ett väsande ljud..ni vet typiskt astma..så jag bokstavligt talat flyger in i hennes rum och lyfter upp henne så jag ser att hon e ok.. det var faktiskt så att hon hostade så intensivt men tyst för hon fick ju ingen luft, hon är jätte tät i luftvägarna.

Idag blir det att först och främst ringa sjukvårds rådgivningen så får vi se vad dom säger.
Sen gå ut i skogen, laga någon god middag.. och sen vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0