Jäkla pollen

Har världens rinnande ögon just nu..och det blir tusen gånger värre sen när vi ska gå ner till stan.
Tyvärr tål jag inte antihistaminer heller så kan ju inte göra något åt det.
Har haft världens morgon idag, emelina har gallskrikit hela morgonen, gjort sönder saker, slängt saker i golvet och varit helt okontaktbar.
Och det handlar alltid om att hon inte får som hon vill..sen går det inte att nå henne på flera timmar.
Därför jag kontaktade barnpsykologen på bvc..för vad jag än gör så lyssnar hon inte på mig.
Men sen när Emelina får lite egentid med mig på kvällen när dom andra sover då är hon helt underbar.

Känner på mig att denna dagen blir väldigt stressig, speciellt i stan när Emelina är på dåligt humör.
Sen har Angelo ätit dåligt..han är hungrig men blir liksom arg på nappflaskan..
Jag har testat gjort maten lite varmare och kallare, bytat nappar men inget blir bra. Så jag vet inte varför han gör så. Har aldrig varit några problem så innan och jag hade inte ändrat något..

Nu ska jag försöka äta klart min frukost som inte ser så god ut längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0