Inte min dag idag.

Är inte på bra humör idag på grund av en person..därför har jag inget trevligt blogg inlägg att bjuda på heller tyvärr.
Men det är regn här hos oss så det blir att stanna inne och leka med barnen, städa lite..ja inte så mycket helt enkelt.

Hade inget humör till att laga värsta middagen heller så det blir fiskgratäng..men det funkar det med.
Men jag blir på bättre humör av att städa konstigt nog så ska sätta igång med det efter maten.
Men sen började dagen med att Tindra hällde ut några hinkar vatten i deras rum när jag matade Angelo. Då blir man sådär glad...sen är jag inte så glad på en person och det förgyllde ju inte dagen direkt.
Men man måste ha sånna dagar oxå ibland.

Nu ska vi äta..uppdaterar sen är jag är lite gladare :)

Kommentarer
Postat av: Lotte

Men sikken busunge! Usch jag hade blivit galen om Julia hällde ut massa vatten inomhus xD Hoppas dagen slutar bättre än den börjat ;-)

2010-05-15 @ 17:03:20
URL: http://laih.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0