Gillar inte röda dagar..

Jag glömmer dom alltid....allt är stängt....nää bort med alla röda dagar då menar jag inte juldagen och sånt men alla onödiga.
Idag har vi bara varit hemma, vi har haft två kopisar här på besök under dagen men annars har vi inte gjort något speciellt.
Barnen är hemma från dagis imorgon oxå eftersom dom var kort om personal så jag offrade den dagen haha :)
Nää kan va skönt att ha dom hemma lite extra ibland så man får tid till allt med dom som man annars inte hinner.

Imorgon ska vi gå ner till stan och hämta ut lite paket och till affären och handla lite mat.




Här har vi sötnöten iklädd den gulliga molo dressen som jag fyndade som var lite kort i benen :(
Får byta upp mig till en större storlek.
Den ligger ute på tradera just nu om det är någon som är intresserad så kan ni hitta den här :)
Den är i strl 56 by the way...

Tradera är farligt asså..man tänker att oj detta är ju så billigt..men oj vad dyrt det blir när man "fyndat lite" haha

Jag var så trött på min tv förut så den fick sig en hurring så startade den haha
Nu vågar jag inte stänga av den ifall den får ryck nästa gång jag vill se på tv.

Nu blir det bella-tyra show med KISSIE....mycket intressant..sen blir det fortsatt tradera beroende haha


Kommentarer
Postat av: beckah

vafan e hurring xd

2010-05-13 @ 23:18:34
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0