Fortsättning följer.. haha

Angelo är fortfarande ledsen hela tiden och vill bli buren vilket resulterar i att man får slänga i sig frukosten under gallskrik.
Kanske ska köra Nan HA igen, fast den var inte så bra som den verkade tycker jag för han blev inte mätt på den. Tydligen fler som sagt samma sak sa dom på bvc.

Det påminner om Tindras kolik lite men inte samma styrka på skriket men annars skriker han precis lika mycket som hon gjorde..det handlar om minuter bara som han sover...inte ens en halvtimma..
Så jag är ganska slut för han var ledsen inatt och Emelina och Tindra bråkade hela natten, sen fick jag gå upp och byta sängkläder för det hände en olycka där för frottelakanet hade såklart vandrat iväg haha


Nu har jag en gallskrikande bebis att ta hand om så får uppdatera senare när han lyckats somna några minuter.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0