:):):)

Nu har jag äntligen lite egentid här så passar på att blogga...vi har haft fullt upp idag.
Jag grejade lite i lägenheten imorse sen hade jag återbesök på vårdcentralen kl 13, efter det handlade jag lite på willys..bla chokladask till våra underbara grannar..som ej är hemma än..får kolla senare:)
Dom ställde ju upp när Angelo var sjuk..är tacksam för det:)

Sen när vi kom hem i spöregnet märker jag att kl redan e halv 4..då ska jag egentligen vara på dagis o hämta dom...så lämnade matkassarna innanför dörren och rusade dit.
På med regnkläder på ungarna och rusa hem för min farmor och faster skulle ju komma :)
In med maten i kylen och sen kom dom någon timma efter så jag hann ta det lite lugnt en stund.

Fick äntligen hämtat ut bricanylen idag..men då hade dom skrivit ut den svaga varianten..aja får fixa till det om 2 veckor när jag har 2 tider där för astmatesterna osv. Nu känner jag mig lugn iaf...nu behöver jag inte oroa mig för att inte kunna andas ordentligt:)

Jag fick ett ryck igår och bestämde mig för att inte äta något godis, glass, dricka samt energidryck, saft m.m. förutom på LÖRDAGAR...detta gäller endast mig för barnen får givetvis dricka saft ibland till maten och dom får sitt godis på lördagar dom med.
Men mina tänder mår inte bra nu verkligen..har tre tänder att fixa till snarast....a tandvärk asså:(

Så jag köpte bubbelvatten, rostad majs och äpplechips att ersätta sockret med.
Jag har fått ett fruktansvärt sockerberoende..och om jag bestämmer mig för något så brukar det bli så... Så inget socker för min del!


Detta var vad jag skulle visa från lindex:


Samma set fast i storlek 62..gillar dom..och jackan 129kr..bilden e mörk så färgen är alltså ljusare.


Oxå samma set som han haft innan..men i strl 62..


Pippi tröja och byxor till :)

Nu ska jag kika runt lite på nätet..kram

Kommentarer
Postat av: Lotte

Jag är också sjukt sockerberoende! Men idag är det drygt 2 år sen jag tog tag i det problemet, så nu har jag (oftast) inga problem att stå emot... Däremot om jag väl äter sött så försvinner all kontroll vilket resulterar i en tredagars frossa ;-) Oftast kan jag kontrollera mig, men det händer fortfarande att jag tappar kontrollen. Inge kul alls :/ Lycka till! Har man bara bestämt sig så brukar det gå bra! Den första veckan är värst, så står du bara ut den första veckan så kommer det flyta på sen =)

2010-05-05 @ 13:39:15
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0