Emaus

Idag har jag, emelina och angelo varit på emaus lantgård.
Tindra var på dagis eftersom hon inte är sjuk. Emelina är frisk idag men håller henne ändå hemma från dagis en feberfri dag.
Emelina red på hästarna som hon så länge längtat efter, och man såg i hennes ögon hur glad hon var :)
Hon var jätteduktig för att vara snart 4 år :) Balans är något hon har gott om :) Men det är klart att om man har en hästtokig mamma så :)

Dom hade fått killingar där med, men emelina var rädd för dom haha
Vi hade jätteroligt och båda barnen var så otroligt lugna. Angelo hade jag i bärselen där uppe för att kunna leda emelina på hästen :)
Tyvärr glömde vi kameran, men den får följa med nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

sorry att jag glömde ringa idag men d blev lite stressigt plus att jag börjar bli senil tror jag ;)

2010-05-18 @ 18:33:24
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0