Egentid

Nu har jag fått lite egentid, tro det eller ej men alla tre sover :)
Angelo var så trött förut att ögonen gick igen på honom, så jag satte på dammsugaren och han slocknade fortare än fortast...:)
Sen fick jag för mig att stänga av den, jag menar det e ju lite onödigt att låta den stå på en timma..men nää det märkte han direkt så på med dammsugaren igen haha. Fast jag sänkte styrkan lite moahaha
Har hunnit tvätta alla sängkläder/madrasser/kuddar och täcken i min säng, Jag menar varför inte köra allt på en gång så man inte har någonstans att sova? haha
Haha blir soffan för min del inatt, eller så kryper jag ner i en av barnens sängar.
"Fyndade" precis ett villervalla påslakanset till lillemans spjälsäng, han brukar aldrig sova där, men nu får jag se till att han sover där lite oftare :)
Imorgon ser planerna ut såhär:
09 dagis
ca kl 12 ner till stan och posta iväg paket, sen äta lunch och gå och köpa pyjamasar till lilleman samt sockar.
Har rensat ut alla 56 kläderna så nu vet jag vad han behöver och inte behöver.


Typ denna i två exemplar för dom hade inga andra fina just nu...


och några av dessa..

Var ute med barnen och cyklade förut..haha tindra sprang liksom fram med sin tre hjuling..och Emelina cyklade väldigt bra faktiskt förutom att hon har svårt att trampa igång ibland om pedalerna är i fel läge ni vet. Men övning ger färdighet eller vad säger man :)
Efter det gick vi ut på en liten promenad för eftersom Angelo somnade i vagnen så ville jag inte gå in direkt för då skulle han vakna med en gång och ha ont i magen..så han fick sovit den stunden vi var ute..så var det matdags för honom när vi kom in.
Har lagt ut massa tradera annonser idag..ni kan hitta dom om ni söker på medlem: TwinkleBaby

Nu ska jag göra iordning lillemans kvälls mål och förbereda kläder och dylikt inför morgondagen..när man har tre barn så gäller det att planera och hålla tider..och varje liten grej underlättar :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0