Det gick fort :)

Molo bodysuiten blev såld väldigt fort haha
Men den är bara så fin..
Men har andra auktioner ute, och lägger upp nya ofta!

Bella och tyra show då....asså jag har aldrig gillat kissie/alexandra men idag ägde hon bella och tyra totalt.
B-Bella är inte den personen hon visar i bloggen tycker jag och det sänker ner henne väldigt mycket.


Klickade hem ett par villervalla byxor till Emelina i strl 110 så får Tindra ta hennes 104 kläder ett litet tag till. Men dom byxorna blir i present.
Funderar över vad jag ska köpa mer men tycker att det kanske räcker med det jag redan köpt för det är dyra saker istället. Man vill ju ge sina barn allt men man får ju inse attd et inte går och att dom inte ska bli bortskämda.
Jag känner att Emelina är lite bortskämd..hon berättar gärna för kompisarna på dagis om allt nytt hon fått..och retas nästan lite.. häromdagen ville hon ha en kanin men där satte jag stopp.
Tindra däremot blir glad för vad som helst och hon visar glädjen på ett sätt som inte Emelina gör för tindra blir jätteglad för minsta lilla och tackar tusen gånger och kramas.
Men för Emelina är det en leksak i högen typ och den är inte rolig nästa dag för då är det något nytt som gäller.

Men jag ska inte säga att det alltid är så för om det är något hon veeerkligen vill ha så blir hon superglad och hoppar upp i famnen på mig.

Tindra är så himla tät i luftvägarna att jag tror att hon har astma, redan som liten lät hon så.
Men dom sa att vissa barn låter så när dom e små.
Men nu har det blivit värre och jag säger hela tiden "hosta Tindra" men det hjälper liksom inte alls, det låter som att hon har slem i halsen ungefär..ett väsande ljud.
Tur vi ska på läkarkontroll snart.
Och hon har ramlat och ramlat idag med:(
En kompis till mig tycker Tindra ser ut som en alkoholpåverkad person när hon går..hon vinglar och snubblar i ett, man får gå så himla sakta med henne.

Men sen är ju vissa barn sånna...om dom ser att det ligger en sak framför dom så ska dom ändå gå på den och rätt fram...eller så har dom bråttom och bara springer rakt fram utan att kolla.. eller som tindra kolla bak och gå fram haha :)

Nu är jag trött så vi ska sova nu tänkte jag..barnen sover redan men Angelo ska få kvälls målet nu.
Sen vaknar han kl 5 och kl 8 och då går vi upp eftersom det inte är dagis imorgon. Om nu inte någon vaknar tidigare vill säga..det är ju ganska typiskt när man är ledig haha :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0