Dagens dresscode :)



Klänning från gina tricot
leggings från bikbok bolero från kappahl



Nu under det varmare halvåret är det roligare att visa klädvalen då det inte är mjukisbyxor hela tiden haha :)


Tänkte avslöja vilket smink jag använder:

-Foundation HM white sand
-Puder HM sandy
-Rouge HM tender rose
-kajal HM svart
-Mascara Loreal telescopic svart (den guldiga förpackningen).


Nu måste jag tyvärr säga bye bye till 56 kläderna :( lilleman är för lång för dom...jag vill ju ha en liiiiten bebis som inte växer helst haha :)

Emelinas cykel är ihopsatt och klar...men den får hon när hon fyller år så hon får cykla på den andra så länge. Tack brorsan för hjälpen! :)

Tänkte oxå skryta om att Emelina kan hela alfabetet på engelska..men det e inte jag som lärt henne utan hon har lärt sig det från youtube. Men hon kan det inte på svenska :S haha

Kommentarer
Postat av: Lotte

fint! =)

2010-05-11 @ 10:11:15
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0