Dag ett...

Första dagen utan sötsaker och det är sjukt jobbigt måste jag säga.
Det är precis som ett nikotin beroende.
Var på Mc donalds förut med Angelica och genast var jag tvungen att tänka till lite extra..INGEN COLA!!
Det blev bubbelvatten (läs ramlösa haha)...Ingen morotskaka heller :(
Väl hemma var jag sugen på något sött men det blev rostad majs istället.
Jag ersätter sockret med salta saker :S Konstigt att det blir så..?

Jag längtar till lördag måste jag säga haha

Nu har Emelinas dockvagn och hellokitty bilen med steffi dockan kommit:) Skall hämta ut paketet imorgon...så snabb leverans har dom!
Köper leksaker från härifrån.



VILL HA:








Bloggar sen ikväll...kram


Kommentarer
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

jag har den röda bodyn hemma om du vill ha den så kan jag skicka den, bara skriv din adress :) Han har bara haft den en gång.

2010-05-11 @ 20:18:07
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0