Då var man en vagn fattigare...

Haha har "bara" 4 kvardå:) Det var den brun/beiga avantin jag fick sålt.

Men dom ska jag ha kvar, dubbelvagnen iallafall ett halvår-ett år till, sen åker den.


Idag fick vi hem lite tradera saker bla. ett set från pop, en bodysuit från molo med lamm på, och ett set från villervalla i multirand till lilleman.
Dock ser bodysuiten för liten ut..hoppas inte det.


Imorgon ser planerna ut såhär:


-Lämna barn på dagis kl 09
-ner till stan och skicka iväg tradera paket
-in på åhlens och köpa ett set till lilleman han redan har fast i en större storlek

-Träffa Melissa och lille Vincent med dom fina ögonen :)

-Hämta en kattunge...



Vill (läs ska) ha:


Varsin tunika till tjejerna


Badbyxor till lilleman.

Barnen sover...JA ALLA TRE.....hur lyckas man liksom?
Dom somnade runt kl 20.

En typisk Emelina-grej inträffade förut haha...vi var på shell och hämtade ut paketen..men innan vi gick dit så sprang hon till lekplatsen och gungade snabbt..sen sprang hon efter mig...när vi kommer hem inser jag att hennes Ninni är borta (hennes snuttelamm som hon haft sen hon var bebis).
hmm..ja fick hon med sig den hem från dagis..har hon tappat den på väg till affären...ja ni vet panik..

Så på med kläderna på alla ungarna igen och ilfart mot kiosken..men vad hittar jag inte där liggandes på gungan..jo Ninni haha...tur vi slapp gå längre än ut på gården :)

Nu skall jag plugga lite...erkänn ni undrar fortfarande va?

Natti <3


Kommentarer
Postat av: emma

hejsan! tänkte höra me dig för du skrev i ett inlägg att du skulle sälja din vagn den bruna?? har du sålt den.. annars e jag intresserad?? vad skall du ha för den??

hör av dig på ! [email protected]

kram

2010-05-12 @ 11:41:29
URL: http://themami.blogg.se/
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

skickar imorgon :)

2010-05-12 @ 11:52:20
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0