Äntligen..

Änligen fick jag dammsugit och skurat golven åtminstone.
Bar på lilleman hela dagen fram tills klockan var 8 kanske..kommer inte ens ihåg tiden riktigt för jag är såå trött, men jag var tvungen att hänga tvätt och ta golven iaf.
Får ta resten imorgon...
Jag brukar inte vara trött..men denna dagen tog på krafterna!
Men Barnen lugnade sig en efter en, Emelina gick med på att sova utan blöja..det blev jag jätteglad för för hon har alltid börjat gråta och sagt att hon inte vill sova utan blöja.
Ska väcka henne strax så hon får gå och kissa på toaletten innan jag lägger mig..större chans att hon klarar sig under natten då. Men sängen är fixad med plastad frotte ifall att :)
Hon kommer bli såå stolt om det går bra :) Och jag med för den delen:)

Nästa projekt är att Emelina och Tindra ska sova i sina egna sängar, och sen kommer Tindras blöja tas bort under sommaren då det inte alls har fungerat än. Men hon vill så gärna men jag känner att det kräver mer tid än vi har just nu, så när dom e hemma från dagis under sommaren så plockar jag helt enkelt bara bort den som jag gjorde med Emelina förra sommaren. Och det är ju väldigt snart ändå.

Nu ska jag göra i ordning lillemans kvälls mål och sen vet ni en som kommer somna som en stock :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0