Äntligen

Vet ni vad?...barnen sov i sina egna sängar hela natten idag!!!
Det går inte att beskriva hur tyst och lugnt det var och hur bra alla sov.
Dock började dom bråka direkt dom vaknade imorse..dom kan inte vara i samma rum utan att bråka med varandra..dom tävlar om allt och den ena ber den ande att säga något till mig för att den andra vet att det blir ett nej till svar haha..listiga va. Så jag hör liksom Emelina säga "Tindra..kan du fråga mamma om vi får ta godis" haha

Sen om Emelina försöker säga något till mig så börjar Tindra genast säga "lalalalalalallalalalalal" för att jag inte ska höra. eller så börjar dom "jojojojojojoj" och "nänänänänänä" om dom e sura på varandra.

Att skylla ifrån sig på den andre eller till och med på våran katt händer ett par gånger om dagen haha Emelina kan typ säga "Det var inte jag som hällde ut vatten på golvet, det var katten"  så ser jag katten på balkongen typ haha

Nu vet ni hur det är att ha två tjejer med 14 månaders ålderskillnad...tänk er då när dom e 15år....hoho då får deras pappa ta över haha :)

Idag är det städ dag..så roligt ska jag ha det.. sen går vi väl ut en sväng och går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0