Åh vad arg jag är..

Angelos pappa har satt igång igen...nu ska han gå till rätten för att få ha sin son varje helg från kl 9-9....eller få hela vårdnaden..vilket land tror han vi befinner oss i egentligen.
Han kanske missade vad som gäller i detta landet när han kom hit.
Eller glömde hjärnan på planet vem vet...
Men noway att han ska sova över hos honom när han bara är två månader.
Sen frågade han om man kunde mata honom med vanlig mjölk...hur dum får man bli?

Jag skulle gärna vilja se den räkningen på rättegångskostander och ett misslyckat försök!
För detta kommer han inte lyckas med..han får träffa honom men inte att han sover över där när han är såhär liten. Punkt.

Nu ska jag sova..om jag nu lyckas med det.. Natti :)

Kommentarer
Postat av: Lotte

usch vad jobbigt! Även om det inte är nån risk att han kommer få hela vårdnaden så måste det ändå kännas obehagligt att det föreslås s.a.s. Hoppas det lugnar sig!

2010-05-24 @ 14:37:32
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0