6/5

Började dagen med att bada barnen och dom stora gick till dagis i vanlig ordning :)
Jag och Angelo gick till stan och mötte upp en kompis och hennes dotter för att äta frukost på MC, sen åkte vi till torp där min kära avantivagn från 2010 kollektionen fanns :) Den följde med mig hem..fråga mig inte varför!:)


Den får stå där och se fin ut några månader :) Nu gäller det att få sålt den bruna Avantin:)

Jag har varit på så himla bra humör idag så vet inte riktigt vad det var med mig..men nåt var det iaf..
Vi åt sen lunch på coop restaurangen..men jag FAILADE TOTALT genom att beställa pannkakor MED SYLT och en PEPSI...och eftersom jag redan klantat mig så följde middagen bestående av MC med cola plus en energidryck med under dagen...så nu får jag göra avdrag på lördag...
Jag som var så duktig halva dagen med att köpa mjölk istället för cola etc...:( Men jag tänkte mig inte för innan det var för sent helt enkelt..lite besviken på mig själv.
Men var ska man dra gränsen..kan man äta sylt tex eller ska man ta bort allt?
Får fundera över detta...

Sen följde dessa med mig hem:


Från HM och Lindex...den gröna ska vara till den gröna jackan från lindex..


Jackan jag viljat ha länge fick jag för 199 spänn..och dressen fanns äntligen i strl 62:) ME LIKE!




Från HM...


2 skjortor från FIX, Lindex


Från Lindex..


Bad tajm :)



Lilleman väger nu 5500g och är 57cm lång :)

Barnpsykologen ringde mig idag..jag bad henne ringa upp..så äntligen ringde hon :)
Emelina tror ju att hon är den som bestämmer vilket kan leda till svåra situationer och dagliga konflikter..och jag vill lösa detta på bästa sätt och vill ha lite råd om hur man ska göra....så vi bokade in en tid där...fast hon inte tyckte det i första hand men jag vill gärna ta tag i det så fort som möjligt.
Hon är ju på Tindra så himla mycket och jag har ju lilleman att ta hand om och då passar hon på..inte alltid jag hinner hejda henne tyvärr.
Och att göra sin lillasyter illa är ju absolut INTE OK...så nåt måste göras åt den saken först och främst.

Saker som skall göras:

Bleka håret
Hårförlängning
Planera inför min 22-års dag..varför måste man bli äldre än 18? :S
Barnen ska få gå till frisören :)


Hämtade Emelinas paket idag med Quinny vagnen och hello kitty bilen..men har dock ej öppnat det för det är födelsedags presenter!
Tindra har önskat sej en docka..som kostar 600 kr...leksaker är ej billiga i dag som dom var förr..
Sen önskade hon sig en "bebisgris" fråga mig inte varför:S
Cykeln finns åter på lager imorgon och min kära bror skulle hämta den :)

Har precis skrivit alla vinnarmail..tar ju tusen år med sånt... så nu ska jag spana in alla bloggar jag läser.....några kollar jag varje dag flera gånger om dagen..nu undrar ni vilka va?! haha ska berätta det någon dag och länka till dom bloggarna :)

Natti <33




Kommentarer
Postat av: Lotte

vad fin den var vagnen! Har själv en sån där brun som du också har =) Jag är helkär i trehjulingarna! :D

2010-05-06 @ 22:35:04
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0