3/5

Idag har varit en såndär stress-dag!
Lämnade kidzen på dagis, hem och åt frukost, matade Angelo osv osv..
Sen till torp.(lägger upp bilder senare)....sen in till stan för en läkar tid kl 14 för mina luftrör..
Skall göra astma tester och allergitester men fick bricanyl utskrivet sålänge..
sen blev jag busted med att jag hade öronvax som var tvunget att tas bort...så in i öronrummet och så fick dom suga ut det..men jag hade bråttom till dagis så gissa vad jag ska göra imorgon kl 13??!
JO RENSA ÖRONEN...fan oxå...
Haha...


Intressant va?!

Sen hämtade jag som sagt barnen på dagis..vi gick till kiosken som ligger i samma hus som vi bor i...(bara en trappa ner liksom..bekvämt eller vad...)..köpte mat som gick snabbt att laga då jag visste att jag hade ett storstäd framför mig som jag nyss blev klar med...då är det pedantstädat iof :) 3 tvättar o en disk inräknat :)
Får sånna ryck ibland :D

Imorgon kommer min farmor och faster hit på besök för att träffa lillkillen..vi har ju varit sjuka sen han föddes i princip och jag ville ej smitta dom..men nu så :)
Ska även handla lite mat för det hann jag ej med idag..

Nu e jag så trött så jag vet ej vad...:) Men lovar att uppdatera lite bättre..skall bättra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0