22 år imorgon ..jag menade 18 *host*

För ett litet tag sen så satt jag och funderade över om jag var 20 eller 21 år, det är nämligen så att jag fortafarande tror att jag är 18 om någon frågar..
Och en del tror att jag är 17..och alltid på bussen får jag frågan om jag ska ha ungdoms biljett.
Jag tycker bara det är kul att se yngre ut än vad man egentligen är..men 22 asså nä nu får det stanna där :S Man brukar ju drabbas av en kris i 40-års åldern, men min kom nog vid 20...
Det blir ett litet "kalas" på eftermiddagen och på förmiddagen ska jag på astma undersökning nej jag har inte astma men det måste uteslutas...

Sen har jag tider att passa varje dag..och tro mig det är stressande som 17 för jag e rädd att missa en tid i all hast.
Läste nyss på GT om vilka parfymer som får en kille i säng..den som kom på andra plats var DKNY Be delicious..tur man har den då ;) haha
Jag tror faktiskt på sånt. Om man går förbi en kille med en god parfym så vänder man sig om och tittar en gång till.... :)

På fredag blir det en hemlig grej kl 10...vad har jag nu hittat på tror ni?

1. Möte grannar emellan hos Uddevallahem för att jag anser någon abo achmed ovan på mig extremt störande då dennes böne alarm går igång 5 gånger per dygn...speciellt den gången mitt i natten är extra störig då det följs av 103 skrikande "allah o akbar" repliker...

2. Rättegång för ett bråk i tvättstugan..någon abo achmed står och öser i vatten i min tvättmaskin för denne tror att man skyndar på förloppet då...så man sedan kan slänga tvätten på golvet och ta maskinen...

3. Förhör angående att mina supersnygga 18 tums fälgar försvann spårlöst...och återfanns ett dygn senare på abo achmeds bil intill,,undra vad dom gör där?!

4. eller så ska jag helt enkelt bara till frisören......

Obs!! Endast ironi..inget annat!
Men böne alarmen är faktiskt lite roliga på riktigt...typ om man är inne på en kompis dator och denne är muslim...så kanske man läser någon blogg eller något..och från ingenstans i 120 decibel så kommer det upp ett alarm..man bara...WTF hände liksom?! haha Man tror typ att datorn krashade eller något... Samma sak på tvn..man kollar på ett program..och araber har ofta på tvn väldigt högt..och helt plötsligt så kommer det ett alarm i den dubbla ljudnivån mot vad som redan är... typ som våran reklam är ofta högre ljudnivå.. kan ni tänka er? :)

Jag har otroligt många sånna roliga saker jag skulle kunna ta upp här..om olika skillnader mellan araber och svenskar..kulturerna.. men just nu är jag för trött för det.


Men kan bjuda på en då...
Om man hälsar på hos en familj så kommer det in en bricka med te...och vad tror ni fattas?
Jo SOCKER..och tänk er att man ska gärna ta en 4 koppar...och man ska helst inte tacka nej.

Nu ska jag mata lilleman och sen sova...:)
Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0