2 Månader idag <33333

Idag är min lille prins 2 månader..var tog tiden vägen??
Ja njuter verkligen av bebis tiden för det var något jag längtat efter, men tiden går ju så himla fort :(
Idag har vi varit med Angelica med Alicia och en kompis till i stan, vi åt på donken, kollade i affärer..och jag lyckades till min förvåning få tag i leggingsen på lindex "som var slut enligt dom" i Emelinas storlek för 50 spänn..tack gode gud för hon ville så gärna ha dom!!!

Imorgon är det föräldra samtal för Tindra, och dagis jogging som jag ska kolla på :)

Idag fick jag höra dagens skämt från Angelos pappa....han trodde verkligen att han skulle få ha Angelo till i övermorgon. kan då tillägga att han stack när jag var gravid i andra månaden, han har aldrig sett honom mer än på fb bilder, och han ville byta bort sin son mot en bil...alltså han ville ha vårdnaden om honom...

Ni kan ju gissa vad mitt svar var :)

Han kan ju lycka till med familjerätten istället.


En 2-månaders bebis :)

Det har varis så himla fint väder här i Uddevalla både idag och igår, det blev sommar på en dag bara typ.

Tindra ska sart på läkarbesök för balansen och sen för astma..tror bestämt att hon har det tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0