Update

Barnen tvingade mig att se på tre barnfilmer..jag överlevde alla tre.... lotta på bråkmakargatan, karlsson på taket och my little ponny..
Efter det terrade dom mig med massa youtube klipp som zillah och totte osv. haha

Upptäckte att ena marsvinet kan ha fått ringorm...så det blev fram med handspriten direkt.... är inte helt säker än men det lär jag märka inom två dagar. Och det vill VI inte ha varken vi eller katten.har blivit smittad av marsvin förut.

Fyndade ett skötbord för 100kr inklusive hemkörning hehe :) och killen bar upp det till gången..perfekt :)

Skulle ju lagt in en bildbomb men jag glömde totalt bort det och får fixa det imorgon..barnen sover så inte något att ta kort på annars haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0