Update

Jodå bebis ligger med huvudet neråt men är ruckbart.. men hellre det än snett och rörligt :)
Bm sa att latensfasen har satt igång eftersom jag har så mkt sammandragningar..det såg hon tom haha..för jag har dom heeeela tiden. Plus att blodtrycket har höjts lite eller nåt sånt och  att han ligger neråt..a hon såg massa tecken på att det borde börja snart. Hon gissade på fredag morgon, vi får väl se :)

Jag fick en tid på antenatal för överburenhets kontroll på onsdag iallafall, sen ska man gå dit hela tiden efter 2 dagars mellanrum om dom nu inte anser att moderkakans kapacitet inte är så bra..då blir man igångsatt. Men roligt att åka till NÄL med två dagars mellanrum och tiiidigt på morgonen ska ja va där oxå haha.. blir dyrt att åka dit hela tiden..:)
Men det hoppas jag att jag slipper.

Fick handlat lite på ica oxå..

Nu ska jag vila lite innan det e dags att hämta barnen från dagis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0