Update

Har precis vräkt i mig majskolvar :P
Barnen har snart ätit upp sina och ska gå och lägga sej snart.

Har haft värkar som fortfarande är oregelbundna..det går inte framåt här asså haha :)

Har fått problem med ena visdomstanden med så den åker snart.. fast har inte tid för kontroll förrän i april :( Men tar jouren i värsta fall..för jag vet hur ont det komemr göra sen och jag tål inte värktabletterna man får utskrivna..så det är bara att dra den.

Är trött som tusan..Emelina har varit väldigt gnällig idag.och Tindra har varit jätte pigg..men efter många om och men så lyckades vi sova middag en 40 minuter förut :) fast det botade inte min trötthet tyvärr :(

Idag ska jag lägga mig sent eftersom det ändå är helg :) blir tv kväll när barnen lagt sig..och länsa skafferiet haha  och JA JAG LOVAR att skriva när jag åker till förlossningen! :D några som frågat :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej nu får lill prinsen ta och komma utt tycker jag man blir så nyfiken av att se honom nu :) kram

2010-03-12 @ 20:13:31
URL: http://mnielsenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0