Tråk..

Har inget skoj att blogga om alls :/
Är dö trött för jag sov inget inatt..så halv fem imorse blev jag arg och gjorde annat istället..för att sedan försöka sova en stund efter några timmar men det gick inte bättre då.
Hade lite värkar igår som sedan avtog när jag la mig..var nog därför ja inte kunde sova för jag var nervös...
Trodde jag skulle få 7 he'vetes värkar imorse när jag gick upp och började greja för så var det sist gång..men nää det har hållt sig ganska lugnt hela dagen..så ingen bebis idag..och tror inte på någon innan BF.
Så imorgon blir det en vanlig dag..dagis, handla mat osv :)

Nu har folk börjat ringa hela tiden och fråga hur det går...och speciellt personer som aldrig hör av sig annars :S sånt e trist.. speciellt sen när alla gärna vill komma på en gång och kolla på bebisen.. funderar på en veckas "INGA BESÖK" eller något :)
Man vill ju gärna lära känna den lille, och vänja sig vid dom nya rutinerna, barnen ska lära känna bebisen osv. då vill man inte ha typ 20 pers som har fullbokat hela veckan med besök haha

Som dagis frågade för ett tag sen "men barnen kommer efter förlossningen då eller" jag bara nää det skulle jag nog inte tro att jag klarar gå i dom backarna precis dagarna efter... så en vecka tänkte jag ha dom hemma. Minns ej hur jag gjorde sist gång...

Men med Emelina var jag i stan första dagen jag kom hem...fast det kändes att gå så långt vill jag lova..inget jag gör om direkt.. och sen blir man lite skraj för rs viruset.:/

Nu har jag skrivit massa tråkigt för jag kommer inte på något bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0