Rubrik?

Barnen har varit på dagis, har fått handlat lite, städat, vilat en liten stund. Har inte sovit på 2 nätter och sånt är så frustrerande när man ligger och tittar på klockan varannan minut. Då går jag hellre upp och gör något annat.

Har molande värk som inte vill ge sig och inte sätter det igång något heller..så denna natten blir nog lidande haha
100310 hade vart ett coolt personnummer men finns inga tecken på en bebis imorgon..imorgon är ju BF men går nog en vecka över :)

Ska lägga mig i soffan en stund och se om värken försvinner så jag kan försöka mig på att sova sen..dagis imorgon.men inget annat inplanerat .
På fredag ska ev Emelina leka med en kompis från dagis..roligt att hon fått kompisar så :)
Dom är så söta dom 2 oxå :)

Natti<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0