Rs viruset...:/

Dagis ringde häromdagen igen och berättade att dom fått RS viruset på hela dagiset, satt lappar överallt och många hade fått åka till sjukan så jag sa att jag absolut inte ville att barnen kom dit förrän det var borta. Men nu har Tindra visat klara symptom på det, hon har slem i luftvägarna och hostar och e snorig. Men hon äter och är pigg så ingen fara så..om vi har tur kan det vara en vanlig förkylning..men har vi någonsin sån tur? haha

Så mamma skall underhålla barnen i lekrummet en liten stund när jag är på bvc med Angelo. haha jag som hade planerat in dagis där... men då kanske dom kan ta en titt på Tindra..och en vikt på Emelina hade varit bra.
Har fått tid för hörseltestet med lilleman om en månad på NÄL..förra testet gick inte igenom. Men dom trodde det berodde på fostervatten i öronen.

Några saker jag SKA göra ....:

+++Blondera håret
+++Rensa min garderob
+++Rensa barnens garderob
+++sälja massa grejor vi inte använder och sen åka till ullared till sommaren :)
+++Emaus så barnen får rida..emelina tjatar så..

+++Nordens ark i sommar..haha minns förra sommaren när jag och mamma hjälptes åt att dra barnen i en skrinda upp i första backen och jag känner hur skrindan börjar tippa bakåt o mamma fortsätter att dra..hon märker inte att den välter..haha
lite synd om barnen som tippade ut bara :/ men det gick bra.:)
sen äter ju barnen på föräldrarnas menyer..alltså gratis..det e bra :)

Jag fick tag i en helt ny amningspump för 100 kr som jag skickade iväg min bror för att hämta om en stund :) lite dumt att behöva gå och väcka bebis hela tiden för att det finns för mycket mjölk haha..men konstigt för ibland finns det hur mycket som helst o vissa dagar inte alls mycket..mysko

Alla tre barnen sover middag just nu...ja alltså samtidigt!!! haha helt otroligt:)

Nu ska jag plocka undan lite snabbt för dom vaknar när som helst..har lovat dom efterätt så bäst att jag håller det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0