Mår inte helt hundra..

Vaknade kl 6 o ringde sen dagis kl 8 och talade om att barnen inte kom idag för jag kan fortfarande knappt gå..sen hade jag feber när jag vaknade..barnen är snoriga..inte hängiga eller så bara förkylning... sen följde ett jäkla ringande på dörren och jag var inte så snabb att öppna eftersom det gjorde så ont att gå haha så femte gången lyckades jag öppna och det var vaktmästaren som ville att jag flyttade på bilen för dom skulle ta bort snön..
förklarade att det tyvärr inte gick för bromssystemet är sönder..stackars dom haha..


Just nu försöker jag mig på en citron/dill fiskgratäng..alltid sånt som tar sån tid:(
Men blir oftast lyckat resultat :)

Barnen har varit griniga och bråkiga idag..tindra åkte på några rivmärken från emelina..stackarn :(

Min rygg är inte med mig alls idag...hoppas lillen kommer lite innan bf så jag slipper det sen..det enda som hjälper en del är att ligga på rygg...så så fort jag har gjort någonting måste jag lägga mig på rygg i soffan en stund tills det känns lite bättre...och det har man ju inte tid med egentligen...

PRECIS NU fick jag en värk..ingen vanlig smamandragning utan en VÄRK....... kan tilläga att jag började gråta haha...får väl se om det fortsätter elelr om bebis tryckt på något....blev genast påmind om smärtorna som väntar...
Mina tidigare förlossningar har startat med värkar....så inte omöjligt.... nu börjar jag svettas oxå..nervös tror jag haha

Nä..nu ska jag fixa klart maten och dammsuga om inget annat händer..det känns konstigt i magen men  vi får se.

Uppdaterar sen så ni inte tror jag e på förlossningen eller nåt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0