Kom på en rolig grej..

Läste i ett forum hur man kan sätta igång förlossningen själv..och jag tänkte att det kan vara värt att testa :)
Det är inget hoppa eller springa i trappor eller äta konstiga saker eller något ..men behåller det hemligt tills jag ser om det fungerade eller inte.
Det hade fungerat för andra inom 30 minuter..och jag känner många sammandragningar...dock vanliga förvärkar..men vi får se..kanske bara är påhitt haha :)
om det funkar så kommer min mamma garanterat strypa mig för hon har en planerad kurs på måndag moahahah :)

Kommentarer
Postat av: beckah

dricka ngt te eller ngt eller hur? ^^

2010-03-07 @ 01:41:39
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0