Jag klantade mig lite förut..:/

Var först hos bm kl 13..tog en hel timma för hon skulle kolla gamla journal anteckningar med Emelina och Tindra..jag frågade några frågor bla om vad jag gör om vattnet går o bebis ej e fixerad...svaret var att ringa förlossningen att fråga för det var farligt enligt henne. Börjar det med värkarbete så var det inget att oroa sig för.

Sen skulle hon känna efter bebis huvud..o jag tänkte gud vad långt upp hon känner...jodå lilleman har lagt sig på sned igen ovanför bäckenet...och man gör inget åt det..det ska gå bra ändå. För vänder man rätt så kommer han troligen vända sig igen. Han ligger inte på tvären alltså utan lite på sned ovanför bäckenet.  Blev lite förvånad över min viktuppgång med 3kg sen förra besöket :S nu har jag gått upp 18 kilo...rekord...hoppas jag får behålla några kilon hehe :)

Sen handlade jag lite snabbt på ica..tog bussen hem o in med varorna och ut igen för att hinna till dagis i tid.. men nä då skottade dom ner snö från taket så en kille sa till när jag kunde gå förbi. Och jag skyndade mig i hopp om att inte få snö i huvudet..halkar och mina ben bara glider isär en bra bit..och det klickar till och gör svin ont.
Fick hålla masken och gå vidare i slow motion...en timma tog det att hämta barnen..jag grinade hela vägen till dagis..sen hålla masken igen och sen hem och vila i soffan.
Vet ej hur jag ska få barnen till dagis imorgon för det gör way to much ont just nu...
Tur jag inte ramlade iallafall:)

Det blev sen middag idag..kyckling me ris o curry..äts ganska ofta här haha

Har fått en del kommentarer som jag inte svarat på eller lagt ut men jag läser alla kommentarer och svarar på en del!

Har precis lagt barnen för dom var trötta..och fick vänta en timma på maten så dom var rätt griniga ett tag där haha
Så nu ska jag i lugn och ro läsa gravidboken för 36e gången eller nåt haha och googla lite..dyker alltid upp något intressant forum eller något.

Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

aj det låter verkligen inge kul :( du får försöka vila och gå så lite som möjligt kanske?

2010-03-03 @ 20:33:26
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Jessie - 22 år & Mamma till Jacob

ok va lite du har gått upp ändå=)

2010-03-03 @ 21:47:40
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Anne

matilda: ja jag får nog göra det..men så får man för sig att dammsuga och sånt så blir det värre ändå haha..



Jessie: haha jag tyckte 18kg va mkt...första gick ja bara upp 10kg :)

2010-03-04 @ 11:47:58
URL: http://twinklebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0