Ingen bebis än!

Jag lever..och det har inte kommit någon bebis än.
Lite tråkigt att jag inte laddar upp bilder men har packat ner kameran och känner inte för att rota fram den igen haha..:) Så känns lite meningslöst med långa inlägg utan bilder.

Imorgon har jag planerat att åka till stan iallfall..lite tråkigt att hålla sig hemma..Har fått veta DEN ROLIGA NYHETEN att mina barn ska få en KUSIN :d:d:d alltså min bror och hans tjej ska ha barn!

Grattis till er!!!!! :D

Jag sitter och funderar över hur dagarna kommer se ut sen när bebis kommit..vilken omställning det kommer bli..hur blir nätterna?....hur ska man lägga om tiderna för att få allt att fungera..dagis...sova middag etc... det kommer gå fin fint men mamn funderar mycket :)

hittade dessa som jag måste ha :)
skor
Budgeten tillåter dom inte just nu..men senare kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0