Ingen bebis än haha

Hade värkar igår kväll och halva natten..sen lyckades jag somna..och när jag vaknade och reste mig upp så började det igen.
Men jag hade lovat att Emelina skulle få leka med sin kompis från dagis..så vi traskade hem till dom...mer värkar när man går haha..och det var en bra bit dit.
Sen gick vi ner till stan och åt, gick runt lite i affärer och sen GICK hem..tog en timma:) men jag tänkte att det kanske sätter igång ordentligt om man går mkt..men nää..fortfarande samma..oregelbundet och  ingen direkt styrka på värkarna som man kan kalla att dom gör riktigt ont :(

Så bara att vänta..o vänta haha :)

Just nu har jag en glad unge och en super grinig som e mega trött..behöver jag säga vem som är vem? haha
Vi gick upp kl 8 ..vilket e sovmorgon här haha så tycker inte hon borde va så himla grinig än men ja ja..

Ska ta det lugnt framför tvn en liten stund...är helt slut efter promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0