Helt slut :)

Har varit på maxi och storhandlat mat...tog tid vill jag lova.man går ju inte lika snabbt som innan haha :)
Fick köpt alvedon med för har fått feber nu när mjölken satt igång.
Angelo har varit jättelugn..nu är han precis nybadad och ligger i mitt knä och sover. så mysigt :)

Mamma var här och hjälpte mig förut..först handlade vi och sen duschade hon barnen åt mig så jag slipper lyfta i och ur badkaret. Fick hjälp att packa upp maten o bära o grejor..skönt.

Ringde dagis imorse och sa att barnen kommer nästa vecka för att dom ska hinna vänja sig och så.
Då fick jag infon om att jag har rätt till full tid på dagis 5 dagar i veckan....perfekt :) detta gäller en månad..och jag hade inte en aning om det.

Nu ska jag ta det lugnt en stund..det behövs :)

Kommentarer
Postat av: Lotte

Gud vad duktig du e alltså =)

Vad skönt med dagiset! Det ska du verkligen utnyttja =)

2010-03-23 @ 10:17:43
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0