Har dö tråkigt...

Ska till bm kl 13...så får åka kl 12 för att hinna med bussen...men just nu har jag tråkigt som bara den...:(
När jag lämnade Emelina på dagis förut så började hon gråta hysteriskt..jag stannade tre gånger och tänkte om jag verkligen skulle gå eller inte men personalen tyckte jag skulle göra det...fast jag ville bara gå tillbaka och krama om henne :(

Det var personal från en annan avdelning ute idag så antagligen det som utlöste situationen..en viss otrygghet...och jag var hennes trygghet just då..och så går jag hem...jag förstår henne..

Jag kom att tänka på en sak...många säger ju att om barnets huvud inte är fixerat..alltså det är inte nere i bäckenet..så om vattnet går så ska man ligga ner och ringa ambulans..är det något gammalt eller gäller det fortfarande? bm har inte sagt något till mig om det men jag ska fråga om det när jag kommer dit sen..om minnet är med mig vill säga.

Jag skulle vilja sova nu känner jag men det har jag inte tid med...och då blir man bara ännu slöare.. jag la mig 12 igår och gick upp tidigt idag för att duscha o greja innan dagis...får skylla mig själv om jag lägger mig sent haha :)

Kommentarer
Postat av: Jessie - 22 år & Mamma till Jacob

snart är det bf=)

2010-03-03 @ 13:11:11
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0