Fullt upp :)

Har inte sovit så mycket inatt för barnen kunde inte sova eftersom jag ändrade om så alla skulle få plats i sängen.
Vill inte köra in dom i sitt rum det första jag gör för då känner dom sig utanför..så dom får sova i min säng ett tag till.
Angelo vaknade några gånger och jag ammade honom alla gånger utom en där han fick lite ersättning för han blev inte mätt. Skönt att mjölken äntligen kommer igång :)

Han somnade om på min mage och vaknade kl 9, bytade blöjor, klädde på barnen och allt det vanliga..men gud vilken lång tid det tog haha
Hann typ klä på ett barn sen blev lilleman ledsen...bära lite...klä på nästa..ledsen igen...byta blöja..klä på nästa...mata osv..haha tog ett bra tag innan jag hann klä på mig själv :D

Idag blir det storhandla för vi har typ inget hemma..vågade mig inte iväg och handla i slutet där haha
Brorsan passar emelina och tindra medans jag, mamma och lilleman åker till maxi. Vill egentligen inte ta med han dit för rs virus risk och sånt men har inget val. Men eftersom jag ammar honom så får han antikroppar från mig eller nåt sånt sa dom på bb för jag frågade om dagis och sånt så inte barnen drar hem något smittsamt men det var ok.

Har fått tandvärsk..antagligen visdomstanden nummer tre som e på g att ryka nu:( typiskt att jag skulle få ont just nu mitt upp i allt...

Nu får jag ta hand om en gråtande tindra..dom bråkar jätte mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0