................................

Är helt slut..ingen energi kvar alls :(
magsjukan var tyvärr kvar..jag var i stan igår för jag kände mig mycket bättre men idag spydde jag igen såklart.. får varken i mig vätska eller nån mat och jag har ärligt talat ingen ork kvar..tjejerna har ju rs viruset och behöver tas hand om.emelina e riktigt dålig faktiskt stackarn :(
Tindra har varit tillräckligt frisk för att hälla ut margarin, kaviar och nyponsoppa i hela vardagsrummet :( och där rök min energi till att städa upp:(
angelo har klarat sig från allt.och han har sovit ganska mycket idag så det är skönt att inte behöva bära bebis hela dagen när man e totalt svimfärdig...

Undra hur många jag lyckades smitta igår bara :S var på bvc, affären och massa annat..ooops då... :)

Just nu längtar jag tills barnen ska sova för tindra e super grinig och har skrikit hela dagen i stort sett..så kan jag mysa med angelo i soffan sen när det e lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0