Bra dag...sol till och med :)

Mår prima idag..e inte trött alls och har massa saker jag vill göra :)
Sitter här och har precis målat klart naglarna i en snygg rosa färg jag hittade i lådan...sen ska jag bege mig ner till kiosken och köpa juice för jag dricker slut på ett paket om dagen minst :S
Barnen sover just nu middag så får vänta tills dom vaknar..

Hade passat bra om bebis kom nu i helgen..bm gjorde en skoj gissning på att den skulle komma idag men jag tror ej det ....går säkert några dagar över tiden bara för att jag går och väntar haha

Jag måste bara ut  i solen idag..man blir så pigg och glad när det e sol :)

Tindra e fortfarande jätte snorig, Emelina är frisk.. hon har börjat berätta massa saker som hon kommer ihåg från minst ett år tillbaka. roligt att hon minns så :)

Tindra har precis upptäckt att hon fått ett födelsemärke..så hon e jättestolt över det haha

Nu ska jag greja lite o sen ner till kiosken....blir lite tråkiga inlägg när jag inte har något roligt att berätta..men det blir bättre snart :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att höra att det är normalt beteende :)

2010-03-06 @ 16:12:52
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0