Bort med snön!

Det e mars nu redan, det e inte klokt..alltså VÅR..men som det ser ut nu så lär väl snön ligga kvar hela denna månaden med :(
Dom hade inte sandat på väg till dagis heller...jäkligt dåligt..bor många gamla i området som inte vågar gå ut på grund av det :(
Blir så arg för här ska det sparas i kommunerna..nä då ska dom fanimej bygga ett ikea för alla spar pengarna.....liksom har vi bett om det? näää

Lämnade barnen på dagis vid 9..Emelina klängde sig fast runt mitt ben i ca tio minuter..vill att hon ska tuffa till sig lite..men det kommer väl..

Idag har jag verkligen inga planer...förutom det vanliga då..dammsuga osv.
la märke till att marsvinen började små bråka lite förut..hoppas jag inte måste sätta dom i separata burar bara... alla andra hanar jag haft innan har börjat bråka...detta e första två som klarat sej såhär långt haha men den lille börjar bli stor så det e nog därför....

Såg att Carenas nya kollektion var ur trist..och lufthjul?! snälla in med dom punkteringsfria igen!
Den enda vagnen jag tyckte såg relativt bra ut det är hello kitty sulkyn...sen duger den svarta carena double swing..UTAN LUFTHJUL!!!

Jag är en sån som använder bromsen på vagnen i alla nerförsbackar för att inte ramla haha....då kan man inte ha lufthjul...(har testat) haha

Funderar på att införskaffa en svart double swing från förra året..för dom reas ut nu..... men vi får se hur det blir med det...e inte sugen på att åka till göteborg i nuläget..


Lägger in lite bilder senare under dagen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är naturligt att marsvinen bråkar när dom håller på att bli könsmogna, man ska låta dom bråka tills någon av dom vinner, sen är det över. Separerar du på dom så får dom aldrig göra klart dominansfighten och sen är sen försent när dom är vuxna. Men dom har ju varit tillsammans hela livet typ i samma bur, så det ska allt mycket till för att dom ska slå ihjäl varandra. Jag har haft två marsvinshanar och jag satte ihop dom när dom blivit äldre, vilket kanke inte var ett alltför smart drag, men jävlar vad dom slogs, men det gick över, den ena fick fläskläpp och den andra ett sår i örat, men sen blev dom bästa vänner. haha fan vad långt jag skrev xD varsågod nu kan du sitta hela dagen och läsa xD

2010-03-02 @ 22:42:23
URL: http://ellobelloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0