BF dagen

BF dagen idag då..men ingen bebis i sikte :)
Har sovit superbra inatt..vaknade till och med för tidigt haha
Barnen är nu på dagis..och jag vräker i mig lite godis..

Ett citat från Emelina imorse "mamma kolla så söt fröken e när hon går" jag bara: haha va gullig du e.. Emelina: "men mamma säg inte det" jag bara: nää då det ska jag inte :)

Undra hur barn tänker egentligen..men det e så roligt med alla skojjiga saker dom säger.

Och Tindra har börjat prata som dom i emil i lönneberga filmen...så när hon har vaknat så säger hon " mamma jag har vakne nu" haha

Fick veta en rolig nyhet igår..men ska hålla det hemligt ett tag till..men jag e super glad :D

Ska se på tv en liten stund nu tänkte jag..:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fina dina sessor är :)

2010-03-10 @ 12:17:53
URL: http://mnielsenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0