Äntligen :)

Jag kände mig konstig redan igår kväll...fick några värkar och började skaka i händerna..vet inte varför men något kändes mysko.
Vaknade kl 6 imorse och värkarna satte igång genast.... lyckades få iväg barnen till dagis..tänkte att det e bättre så dom inte ser att jag har ont och dom har roligare på dagis.
Tårarna kom när jag gick därifrån för tänk om jag inte får träffa dom på 3 dagar :( det e ju besöksförbud på BB..och det värsta minnet jag har därifrån är just det när jag inte kunde träffa Emelina sist gång..nu löste sig det den gången men inte säkert det blir samma denna gången:(

Så nu sitter jag här och gnäller mig igenom värkarna haha....och det blir ju bara värre och värre så varför gnälla nu :) kanske ska spara det till sen :)

Jag måste säga att man känner att man har sån kontroll över allt tredje gången.. första gången visste man inte vad som väntade och hade inget att jämföra med..andra gången trodde man sig veta vad som väntade men oj vilken skillnad det var..och nu är man beredd på vad som helst...
och jag känner mig så himla lugn och säker..även med att komma hem med tre barn sen :)

Jag har upplevt att tiden gått så himla fort under förlossningarna även fast dom inte gjorde det..och jag vet att jag får massa minnesluckor och det e tur det haha :)

Nu ska jag äta klart min frukost....plocka undan lite leksaker..nåt jag inte ska göra är att sitta till iallafall för då lär det inte hända så mycket :)

Uppdaterar sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0