16/3

Tindra fick för sig igår kväll att hon skulle sova i sin säng i deras rum och jag sa givetvis okej men saknade henne jättemycket..helt tomt i min säng på ena sidan ju :S haha
Men efter någon timme ångrade hon sig och ville sova i min säng..tur det för jag hade inte kunnat sova annars :)

Sen kunde jag inte somna för jag mådde så himla illa...fick springa upp fortare än fortast..

sen tillbaka och sov typ ingenting:/

Men med lite sol ute löser sig allt haha.. vi tog en promenad och hämtade ut ett paket förut (en lila brio lift) och möttes av ett paket i brevlådan hemma (en gul paul frank bugaboo åkpåse)..och min bror kom hem med ännu ett paket som jag håller hemligt till jag tagit bilder..men ett riktigt fynd :)

Har hittat den där syskonvagnen jag ville ha på en hemsida från tyskland tror jag det var...så en vacker dag ska jag beställa den :D Den var inte alls dyr heller.

Imorgon blir det BM kl 10.30..mamma kör mig..känner inte för 4 bussbyten och upp och ner till dagis...så övertalade henne på hennes lediga dag haha :) Ska springa in på ica och köpa bröd och så oxå..allt tar ju slut så himla fort.

Men ingen bebis i sikte än så länge.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mamma till Mercedes & Leon

nu tycker ja att bebisen borde titta ut :)



-Ja jag kan tänka mig att det blir lite lättare när yngsta är 2år, men varje ålder har ju sin lilla charm också :)

2010-03-16 @ 22:13:19
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0